»Motivi na fotografijah niso neposredno prepoznavni, ampak v sebi nosijo neko dvojnost, dvoumnost, da se gledalec sprašuje, kaj pravzaprav gleda, kako si lahko to razlaga.«
»Pogosto na videz nekadrirana fotografija daje občutek nepredvidljivosti in gledalca nemudoma potegne v dogajanje na fotografijah. Brutalna resničnost teh fotografij gledalca ne pusti ravnodušnega.«
»Gledalci na fotografijah gledamo Lepeno. In vidimo tudi sebe.«
»Fotografija v svoji moči in energiji zapisa želi doseči, da si gledalci zastavijo podobno vprašanje.«
»Gregorič ob tem opozori, da ima vsak gledalec fotografije svoje mnenje tako o portretirancu kakor tudi o fotografu.«
»V opusu umetnikov, ki sem jih spremljal, so me vedno najbolj pritegnili izbori njihovih aktov. Pri slikarstvu sta bila to Paul Gauguin in Egon Schiele, v fotografiji pa sem izvorno zanimanje odkril z deli Helmuta Newtona, Daida Moriyame, Chasa Raya Kriderja in Erica Krolla.«
»Narava se gledalcu na Bogatajevih fotografijah kaže taka, kot je in kot bi jo lahko opazovali v različnih letnih časih.«
»Te fotografije delujejo, kot da so polne skritih pomenov, zato gledalce spodbujajo k iskanju globljih sporočil – kar je postala ena izmed značilnosti Birgusove avtorske prepoznavnosti.«
»Od gledališke predstave namreč ostanejo samo fotografije in pa vtisi, ki jih gledalci odnesejo s sabo. Vse ostalo se po zadnji predstavi spremeni v prah pozabe.«
»Tako se želimo spoznati z likovnim pogledom na naše mesto in zbrati kar največ informacij o mariborskih motivih iz domačih zbirk. Najbolj nas zanimajo dela akademskih slikarjev in slikark oziroma uveljavljenih avtorjev in avtoric. Iščemo predvsem slike in risbe, manj pa grafike in fotografije, torej umetnine, ki so lahko reproducirane v večjem številu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju