»Motivi na fotografijah niso neposredno prepoznavni, ampak v sebi nosijo neko dvojnost, dvoumnost, da se gledalec sprašuje, kaj pravzaprav gleda, kako si lahko to razlaga.«
»Pogosto na videz nekadrirana fotografija daje občutek nepredvidljivosti in gledalca nemudoma potegne v dogajanje na fotografijah. Brutalna resničnost teh fotografij gledalca ne pusti ravnodušnega.«
»Tako v seriji Mnemosis kot Nokturno svoje akterje povabim k igri pred fotoaparatom in potem kadriram nekaj povsem drugega, da se s tem zamotijo.«
»Zadosten razlog za takšno osrediščenje pa je, da so njegovi motivi – predmeti, ljudje, živali – prav to in nič drugega kot to, kar so v tistem trenutku.«
»Gledalci na fotografijah gledamo Lepeno. In vidimo tudi sebe.«
»Mislim, da so hoteli imeti nekaj, po čemer bi se lahko spominjali.«
»Fotografija v svoji moči in energiji zapisa želi doseči, da si gledalci zastavijo podobno vprašanje.«
»Narava se gledalcu na Bogatajevih fotografijah kaže taka, kot je in kot bi jo lahko opazovali v različnih letnih časih.«
»Gregorič ob tem opozori, da ima vsak gledalec fotografije svoje mnenje tako o portretirancu kakor tudi o fotografu.«
»Serija gledalcu omogoča odličen pregled tega edinstvenega primera modernistične arhitekture v Aziji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju